kallt

fy tusan va kallt det är ute! känns inte alls kul att vintern är påväg.. allt blir så krångligt med snö å grejer. usch!
ska ju va sol å fint väder när jag å hannes ska på promenad =)

vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag.. hade tänkt ta en promenad till mamma å robbans nya lägenhet men dom skulle köra grejer till tippen så det får bli en annan dag.
hannes har kommit på hur roligt det är å ta sej framåt när han ligger på mage.. vet inte hur många gånger jag har flyttat tillbaks honom nu för att han ligger med huvudet mot kanten längst fram på sängen =)
den lilla busungen, tror han kommer bli riktigt vild när han bli äldre :P

igår hände en konstig grej förresten.. pelle fick ett mejl från familjeliv där det stod att dom saknade honom för att han inte hade loggat in på sitt konto på länge.
väldigt märkligt med tanke på att han inte har nåt konto där..
gick iaf in på familjeliv å fyllde i att han hade glömt sitt lösenord å visst kom det ett mejl med ett nytt lösenord till hans hotmail.
när han logg in å kolla kontouppgifter är det nån jäkla nöt som har registrerat sej via hans mejl och uppgett att hon heter Sara Svensson, bor på bladvägen 40 å är född samma dag som jag.
idioten har även snokat på min sida å skrivit hej i min gästbok!
frågan är ju hur tusan nån har fått reda på lösenordet till pelles hotmail!
går ju iof å ändra mejlen efter att man har gjort ett konto så det är väl nån som bara vill jävlas.. är ju iof inte så svårt å lista ut vem det kan vara.. finns väl bara en person som skulle vilja jävlas med oss.
hon är dessutom tillräckligt nyfiken å korkad för att göra en sån grej.


Kommentarer
Postat av: steffo

Att det ens finns människor som är så puckade och gör något sånt ! Det är fan skrattretande, haha. Att vissa aldrig växer upp!

2009-10-02 @ 19:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0