135g

igår va jag å hannes på BVC, han hade gått upp 135g å växt 1/2cm =)
så han följer fortfarande kurvan perfekt!
nästa vecka är det dags för läkarundersökning..

idag har vi haft besök av pelles pappa, pelles farfar, nina å patrik. dom ville såklart hälsa på hannes =)
annars har vi inte gjort så mycket idag.. blev en liten promenad på förmiddan annars har vi mest latat oss framför tvn =)

jösses va jag önskar mej en bärsele! skulle va så mycket enklare om jag hade en sån. hannes gillar ju inte å ligga själv utan vill att jag ska bära på honom hela tiden. vore perfekt å bära honom i selen, då får han va med så han slipper känna sej ensam å det blir mycket smidigare för mej å göra andra grejer samtidigt som jag bär honom.
tyvärr så tillåter inte ekonomin en sån just nu eftersom jag inte har fått nån lön på tre månader =/
får lite från försäkringskassan nu i oktober men det blir nog inte mycket eftersom det bara är för några dagar.. så vi får väl se när vi kan köpa en sån. får väl hoppas på att pelle får en oväntad bonus eller nåt :P


babybjörn active

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0