trött bebis

äntligen har hannes sovit en hel natt :P han brukar alltid vakna två gånger per natt å äta mat, första gången brukar va vid två. idag vakna jag av att han gnällde å kolla på klockan som visade 06.05! jag satte mej upp i sängen å fatta ingenting.. va tvungen å kolla om blöjorna, handduken å amningsnappen låg kvar där jag la dom på kvällen. tänkte att jag kanske hade varit uppe i sömnen men alla saker låg där jag la dom igår :P
ska bli spännande å se om han sover lika bra i natt eller om det bara va tillfälligt =)

idag va det äntligen dags för babymassagen i degerfors.
fick börja med å presentera oss å sen fick vi se en liten film innan det va dags att börja massera. när vi satt på golvet å skulle börja så somna hannes. så roligt va det =)
han sov som en liten gris så jag fick sitta med en sovande bebis i famnen å kolla på när dom andra massera sina bebisar :P så kan det gå.. =)


Kommentarer
Postat av: steffo

hahaha vilken rolig bebis du har :D vill inte ens ha massage :P haha

2009-11-17 @ 15:51:02
Postat av: steffo

hahaha vilken rolig bebis du har :D vill inte ens ha massage :P haha

2009-11-17 @ 15:51:20
Postat av: Malla

Steffo: det vill han visst! han va bara lit trött :P haha

2009-11-17 @ 21:20:04
Postat av: inga-Lill Persson

Skönt för dej att han sover hela natten, hoppas

att det fortsätter, bra även för dej.

Va synd att han missade massagen men han kanske

är vaken nästan gång istället, för du ger honom väl

en chans till.

Lilla gubben mår inte så bra idag igen, jag har varit hemma o titta till honom nyss.



Kram från Inga

2009-11-18 @ 09:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0