stan

igår fick mästerkocken pelle lite problem.. han hade hittat ett recept på dragonsås på nätet som tyckte lät smidigt. tyvärr så blev inte såsen så god som vi trodde.. den va vit å smaka väldigt konstigt. som tur va lyckades jag rädda den med en buljongtärning å lite soja. så den gick iaf å äta =)
annars var gårdagen lyckad med trevligt sällskap å idol!

idag har jag varit på stan med mamma, robban å malin. pelle har grejat i källarn så jag tänkte att det va bäst att hålla sej borta, han tyckte ändå bara att jag är ivägen =)
köpte lite grejer på apoteket å en present till hannes som han ska få i sin julstrumpa imorrn. självklart ska han få paket varje advent, det har ju jag alltid fått =)

ikväll blir det nog mat, en film å lite godis =)


Kommentarer
Postat av: inga-Lill Persson

Stiliga pojkar du har Magdalena

2009-11-30 @ 11:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0