BM

har varit hos BM på efterkontroll idag.. kolla blodtryck, kolla vad jag väger (usch) å prata om förlossningen.
känns inte som det va längsen jag va där å lyssna på hannes hjärtljud =) tiden går fort..

pelle har precis åkt å hämtar sin pappa, dom ska iväg å kolla på nån bil. kommer inte ihåg vart dom skulle men långt va det iaf. kommer nog inte hem förns vid nio..
så nu sitter jag å väntar på att hannes ska vakna så jag kan ge honom mat, sen blir det en promenad till morfar å Inga =)

pappa har snott min kamera så jag kan tyvärr inte ta nån bild på hannes idag. får bli en från bb ist =)


lille plutten <3

Kommentarer
Postat av: sofie

mys mys =) go han e lille Hannes

2009-11-26 @ 16:37:59
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: morfar

jag har inte snott kamran den fick jag låna

2009-11-27 @ 22:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0