vilken dag..

usch säger jag bara! vissa dagar vill jag bara gräva ner mej nånstans!
har varit en sån där jobbig dag i affärn.. har varit folk hela tiden. när klockan va halv tre hade jag inte ätit än. trodde jag skulle bli galen, va så jäkla hungrig. så fort jag börja äta kom den en ny kund, vet inte hur många gånger jag sprang fram å tillbaks till den där förbannande matlådan.
tur att mamma kom tillslut.. va så jäkla trött på allt så hon fick allt höra att hon levde. stackars lilla bobbo =)

fick iaf gå hem tidigare idag, tur det kanske annars hade jag väl skällt ut nån stackars kund :P
åkte hem en stund å sen åkte vi till kulturskolan å hämta steffo. skulle med å kolla på hennes å robins lägenhet. ja, det är faktiskt sant.. steffo ska flytta hemifrån. hallå! hon är ju värsta liten =)
det känns väldigt konstigt måste jag säga.. tycker ju fortfarande att hon är typ fem år. kommer nog alltid kännas så, hon är ju min lillasyster ;)
lägenheten va iaf fin så det kommer säkert bli jättebra. sen bor hon ju väldigt nära oxå.. är väl 300-400m dit från mej å pelle. så vi ska allt hålla koll på henne :P'
är huset bredvid farmor å farfar oxå.. så dom kan vinka till varann från balkongen :P

imorrn har jag sovmorron. ska gå en promenad med jenny kl elva..
på torsdag har vi faktiskt stängt i affärn. så jäkla skönt!


jag å min bebis på julafton :P






 


Kommentarer
Postat av: sofie

de e så o jobba i blomsteraffär runt jul o student o alla hjärtans o de oxå... förstår precis hur sur o grinig du va då=)hoppas du haft en bra kväll allafall=)

2009-05-19 @ 21:01:56
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: sofie

ska flytta till en lägenhet på 108 kvadrat mittemot Woodys =) lite skönt o flytta när man e gravid blir ju inte så mkt spring me lådor=)bara peka åt folk va de ska göra=) dock mkt o göra innan vi kan bo där men men de får gå=) tar väl lite i taget så vi inte renoverar ihjäl oss=)hahah... du min dotter skrek hela vägen från er affär förrut för att ja inte köpte ngt godis till henne=) hahaha... hon kunde ju tagit påsen me bilar o sprungit hahaha=)

2009-05-19 @ 22:10:22
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: sofie

den vi har nu e bara 65 kvadrat så detta blir ju underbart=)ETT STORT lekrum till barna min dröm=) så de får eget utrymme o stöka till på=) jobbigt o ha alla leksaker i vardagsrummet... hur stort har ni de???

2009-05-20 @ 10:28:58
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0