varmt!

idag har jag jobbat heeeela dagen. lite tråkigt med tanke på det fina vädret men men =)
fick skäll av en gubbe idag. hans fru hade tydligen inte fått hämta ut hans paket eftersom hon inte hade med hans legitimation. han kalla mej för strulpelle.. lovar att jag fick bita mej i tungan för att inte be honom dra åt helvete! va tre ganska stora paket han skulle hämta.. eftersom han va så jävla sur gav han sej fan på att han skulle bära ut alla paket samtidigt. när han öppna dörren å skulle gå ut tappa han alla paket på golvet. haha! stod tre andra kunder i affärn samtidigt.. tror ni nån hjälpte honom med paketen? ! dom hörde ju hur otrevlig han va mot mej.
så han fick stå där å krångla med dörren å paketen innan han kom ut.. lovar att jag skratta för mej själv. så jävla rätt. gubbjävel!

imorrn är jag ledig. ska greja lite i trädgården är det tänkt.. ska ju bli jättevarmt så jag ska nog passa på å sola lite oxå =) men inte utan solkräm. vill inte få fula fläckar =)
ska ju hellst inte sola när man är gravid, men jag är kritvit! brukar ju sola solarium lite då å då annars.. längesen jag va såhär blek. usch!
förresten så va bebisen galen igår.. hela magen rörde sej när han snurra runt :P blir lika förvånad varje gång jag ser att magen rör sej =)
mamma försökte känna en spark idag, det lyckades inte =) hon stod å prata med magen "hallå där inne, det är mormor. du måste ju hälsa" stackars lilla bebisen, skrämde väl slag på honom :P

idag va jag hemma hos mamma å lämna hennes nycklar. när jag öppna dörren börja en hund skälla. det första jag tänkte va INKA! men det va såklart inte Inka.. det va Sascha :(


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0