vänta vänta =)

som tur va kolla jag på mobilen precis innan jag skulle gå å möta jenny. hon hade skickat sms å frågat om vi kunde ses halv tolv ist. hon höll på i tvättstugan =)
så nu sitter jag här å väntar på att tiden ska gå.. har så svårt å bara sitta still å ta det lugnt. blir bara stressad av det.. känner mej jättestressad nu. kan ju fråga sej varför.. jag har ju inte bråttom nånstans.
jag måste bli bättre på att slappna av =)

va nyss inne på mickans blogg. hon har en massa bra musik där upptäckte jag nyss så jag sitter å lyssnar på det nu. tack mickan :P
sitter å kollar på lite bilder av min mage oxå.. jösses vilken skillnad det är! å värre lär det väl bli ;)
brukar ta bild på magen varje söndag. coolt å se hur mycket den ändrar sej :P
är nåt annat som växer så det knakar oxå.. nåt som intresserar pelle liiiite mer än magen ;)

jaja.. nu kan jag snart börja gå. ett ganska meningslöst inlägg för att fördriva tiden =) hej!



Kommentarer
Postat av: Diana med sina två små <3

Ville bara titta in * läst halva din blogg =) och säga lycka till med den kommande bebisen :)

2009-05-20 @ 18:03:32
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: sofie

ja underbart me stort=) men de ultimata skulle ju vara att ha drömhuset men de lär dröja innan man köper de. man ska ju ha fasta jobb o bra ekonomi för de tycker ja=).men då har ni ju jättestort o bra=)

2009-05-20 @ 20:03:33
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0