trött..

idag har jag varit så jäkla trött! fick anstränga mej på jobbet för att inte somna =)
har jobbat hela dan idag.. har inte hunnit med så mycket mer. kollat på färjan, suttit vid datorn å gått en liten promenad med basse.
lekte lite med basse nyss oxå, gömde godis i vardagsrummet som hon fick leta efter. det tycker hon är jättekul :P

blev mobbad av syrran förut. jag har tydligen skrivit släppkärra å annanas i ett tidigare inlägg. så kan det gå :P

idag hade vi fått brev från barnmorskan, va inbjudan till föräldragrupp =) det ser jag fram emot! första träffen är en 11/6, ska bli kul å se om man känner igen nån.
är ett besök på bb i augusti oxå.. ska bli spännande =)

nu ska jag fortsätta kolla på "ballar av stål" :P en jobbig djävel är så sjukt bra ;)

pelle å steffo :P


Kommentarer
Postat av: sofie

ja skojar du man längtar efter bebben=)Jahöll kämpade för o inte grina igår när ja höll de lilla knytet ssåååå j*la ggooooo=)

2009-05-19 @ 09:01:08
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0