tre år!

klockan är inte ens tio å jag har redan plockat i diskmaskinen, sprungit runt med dammsugarn å varit på kronhallen =) inte dåligt!
hade tänkt att jag skulle sova länge idag men så blev det inte riktigt. kan inte sova längre! blir tokig..
har iaf sovit bra i natt, inte vaknat en enda gång. får väl va glad för det =)

pelle är med sin pappa på jobbet idag, han ska försöka lära sej lite =)
själv ska jag ner å jobba om en stund. mamma ska till syrran å bli fin i håret :P vet inte riktigt vad dom ska göra.. slingor eller nåt tror jag dom sa.

ikväll ska jag å pelle grilla. har nyss lagt fläskfile i marinad som pelle ska gluffsa på ikväll. vet inte riktigt vad jag ska äta.. blir väl kyckling eller quorn =) till det blir det klyftpotatis å morötter i ugn, sallad, sås å vitlöksbröd. mums mums!

imorrn ska vi hem till pappa på kalas, anna fyller 40 idag. Grattis tanten :P hihi!

igår fyllde basse 3 år förresten! det glömde jag skriva igår. hon fick följa med mej till djuraffärn igår å köpa lite godis. blev grisknorr å grisöra ;)


mattes älskling ;)


Kommentarer
Postat av: sofie

du glömde bjuda mig=) hehehe...allt bra me magen=)

2009-05-15 @ 22:36:19
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: sofie

ja hon babblar på=) jo allt e bra förrutom när man ligger ner o ska upp då gör de ont...fy fan säger ja samma skit som me Alice där kom ja dock knappt upp många ggr men men de går ju snart över=)Gud ja kom ju precis på en sak=)pinsamt varning ja va ju inne i affären längesen nu=) såg din hund o bara åååhhh får ja klappa=) gud va barnslig man e men ja älskar hundar o han e ju sssåååååååååå söt=) hahaha...

2009-05-16 @ 21:03:19
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0