slut på helgen

så va även denna helg slut. tiden går för fort! hinner ju knappt fatta att helgen har börjat innan det är måndag igen.
igår jobba jag till två, efter det blev det en sväng till Ö&B, hitta en body till bebis för 29 kr :P
gick in på netto oxå, vilken skitaffär! tror inte den kommer gå spec bra..
när vi kom hem käka vi lite mat å sen va det dags å greja i trädgården. pelle såga bort stubbar å jag rensa ogräs :P börja ju regna lite men som tur va gick det över ganska fort..
efter en stund fick jag nog av arbete å gick in till soffan.. tog inte spec lång tid innan jag somna =) vakna av att pelle kom in å förde oväsen :P låg kvar i soffan en stund å kolla på fotboll, kors i taket!
på kvällen va det tänkt att vi skulle grilla kycklingburgare... det gick sådär. skiten fastna bara i grillen, sen ramla det ner små kycklingbitar på kolen så det börja brinna. haha! pelle grillmästare :P
sluta med att vi grilla vanliga hamburgare å qournfile ist =)

idag har jag jobbat som vanligt på söndagar. efter det åkte vi hem å käka lunch, jag åt risgrynsgröt å pelle åt hamburgare från igår =)
gick en sväng med basse när pelle duscha å sen va det dags för kalas hos mamma.
efter kalaset åkte vi med syrran hem för å kolla på lägenheten. har fått dit alla möbler så det såg riktigt trevligt ut =) dom sov där första gången inatt så nu har lilla steffo flyttat hemifrån på riktigt :P

nu är jag trött, gonatt!


Kommentarer
Postat av: sofie

håller me dig om Netto viklet skit trodde de skulle va billigt oxå men fan heller...allt bra??går in i V 29 idag=)helt underbart nästa söndag e sisa målet innan förlossning nådd=)

2009-05-24 @ 20:59:03
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack för presenten:)

Steffo har blivit stor!!!!

2009-05-25 @ 20:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0