skönt!

sov till halv tio idag.. va ett bra tag sen jag sov så länge. det behövdes verkligen!
nu har jag nyss ätit lite frukost. ska snart göra mej iordning för promenaden med jenny. har inte orkat resa mej ur soffan än bara =)

skönt å veta att jag är helt ledig imorrn oxå. ska bli så himla skönt!
hoppas det blir fint väder så jag kan sitta ute å sola lite. kanske åker till stugan en sväng om det är fint.
pelle den nöten hoppas på att det ska bli dåligt väder så han bara kan ligga inne å kolla på tv. dum han är! kolla på tv hela dan kan han glömma även om vädret inte är spec bra. då blir jag galen, nåt måste man ju hitta på =)

igår kände pelle en liten spark förresten ;)
vet inte hur många gånger jag har känt sparkar å sagt till pelle att han ska skynda sej å känna. men så fort pelle lägger på handen slutar han :P
kul att han äntligen fick känna nåt iaf. ska bli kul sen när sparkarna börjar synas på magen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0