räksoppa

kom hem från pelles mamma för en stund sen, räksoppan va jättegod =)
att man inte äter soppa oftare.. vi har aldrig lagat soppa. vet inte riktigt hur man gör. men det borde väl inte va så svårt.. ska försöka plocka fram nåt recept så det blir soppa nån dag :P
pelles syster tyckte att min mage va stor.. hon har ju inte sett mej sen jag va i v17 eller nåt så det är allt lite skillnad :P

har börjat fundera mer å mer på bebisrummet.. är ju ett tag kvar men det är kul att planera =) pelle är tråkig.. han säger bara "ja ja, det blir säkert bra. det där tar vi i sommar när jag har semester"
men hallå! jag vill planera nu =)
måste bestämma färg, bård å möbler. bebisen måste ju ha det fint =) nu ser det hemskt ut! grå väv.. en 70-åring som har valt eller? =) det är så tråkigt!
samma i sovrummet. väven ska bort, bort, bort! :P
men men, ska väl inte klaga på pelles kråkslott. då kanske han slänger ut mej ;)




Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja. tänk dej för :) du kanske får bo i lekstugan.Hihi.

Kram

2009-06-01 @ 15:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0