pizzafrukost!

har nyss gluffsat i mej en bit pizza :P blev över från igår å jag kunde inte låta bli när jag såg den i kylskåpet =)
va så jäkla sugen på pizza igår! va bara tvungen å ha det till kvällsmat..
blev en kebabpizza, eftersom jag inte äter kött tog jag pommes frites isf kebabkött.
det är ju sjukt egentligen! som om det inte är illa nog med bara pizzan ;)
men gott va det iaf! tyckte nog bebis oxå..

har förresten börjat drömma lite konstiga saker, en natt drömmde jag att pelle inte är pappa till barnet. jag visste om vem pappan va men hade sagt till pelle att det va han. usch va hemskt!
en annan natt födde jag lilla bebisen, han va jättesöt! men han va kines ;) det märkliga va att varken jag eller pelle tyckte att det va konstigt. vi satt i badkarlet å bada med lilla kinesbebisen :P haha!
tror man blir lite knäpp när man är gravid..

nu är det nog dags å ta tag i städningen, sen ska jag ner på stan en sväng. ska kolla om jag hittar leggings, igen! får köpa ett par i större storlek. jag måste verkligen ha ett par! läste på familjeliv om en tjej som hade köpt ett par i större storlek på kappahl sen hade hon dom bak å fram. magen behöver ju mer plats än rumpan just nu =) (hur nu det är möjligt i mitt fall.. haha! :P) så det ska jag testa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0