pang i bråten :p

dags för en uppdatering =)
har inte varit på spec bra humör dom senaste dagarna, därför har jag inte haft nån lust å blogga.
självklart fick inte hon som vill köpa affärn lån så nu står vi här igen. har ingen aning om vad vi ska göra.. måste ju bli av med affärn snart.
när jag får barn finns det ju ingen som kan jobba.. börjar verkligen bli panik nu!
förstår inte att bankerna ska va så jäkla omöjliga! konstigt att den här stan dör! dom ger ju inte nån som vill starta eget chansen.. dåligt är va det är!

är faktiskt själv hemma nu. det händer inte ofta =) pelle är på strike i örebro  med jobbet, skulle väl äta å spela bowling. några öl slinker nog ner oxå kan jag tänka mej :P
ska ner till affärn om en stund å hjälpa mamma å stänga. sen ska vi på "bang i bråten" haha! är väl som stråkul kan jag tänka mej =) men gud vilket töntigt namn, pang i bråten :P
lär inte va nåt pang där inte.. är väl möjligtvis om nåt skulle explodera på konsum ;) bråtens stolthet :P

idag gick jag in i v23 förresten. det går sakta men säkert framåt :P
vet inte hur många som har frågat den sista tiden om jag är gravid. händer några gånger varje dag =) nu syns det ju verkligen att det bor en liten bebis där inne, förut såg jag ju bara lite rund ut. gör jag iof nu oxå, men nu syns det att jag är gravidrund :P ska snart sluta väga mej, känner mej bara som en elefant nät jag ställer mej på den där förbannande vågen. usch! =) det lär ju inte bli bättre heller!
pelle skrattar varje nång jag väger mej.. å så kallar han mej för bullen jämt. han är som han är  ;)


Kommentarer
Postat av: sofie

stackars er..kan inte mamma din jobba när du e hemma??? hoppas de löser sig snart.

2009-05-14 @ 18:44:12
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: sofie

aha... ja o de e synd i såna här lägen att ni inte kan anställa ngn mer då... ja menar inte att ja vet om ni kan de e elle inte de va inte så ja mena =)..ja detta kan inte va annat än en fotbolssflicka=)

2009-05-15 @ 09:06:28
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0