nya möbler

idag vakna jag vid halv åtta.. kunde inte somna om så jag bråka lite med pelle för att slippa vara vaken själv =) låg å kolla på tv en stund å sen blev det frukost.
vid halv tio kom pappa å hämta våra utemöbler, skönt å bli av med dom. gillar dom inte alls.
passa på å städa altan oxå när den ändå va tomt. det behövdes kan jag säga! plocka bort allt skräp som låg där, sopa golvet å sen va det bara å skura. blev så fint så =)
åkte sen till york å hämta släppkärran å sen vidare till stugan för att hämta nya möbler. morfar å inga har köpt nya så vi fick deras gammla. mycket finare å bättre än dom vi hade innan.. blev så fint på altan så :P

blev en fika i stugan innan vi åkte hem. måste börja va där lite mer.. är så mysigt där ute.
när vi kom hem va det bara å byta om å sen iväg på kalas hos pappa. åt mat å till efterrätt blev det annanaspaj med vaniljglass. mums! det är så sjukt gott! jag tog faktiskt två bitar, den ena va ju till bebisen :P

nu har vi nyss varit å köpt chips å dipp. ett måste till eurovision =)
jag är absolut ingen gottegris! ;)



så ska det låta! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0