ledig!

som sagt, imorrn är jag ledig! för er som har missat det =)

promenaden med jenny var trevlig som väntat. blev riktigt varmt när vi hade gått ett tag. fick gå förbi affärn å lämna min jacka, trodde jag skulle dö av värmeslag.
efter promenaden käka jag lite mat, korvsås å potatis.. mums mums! jag älskar potatis :P
sen åkte jag förbi kronhallen före jobbet å handla lite till kvällen.
va ganska lugnt i affärn.. de flesta va väl hemma å grilla eller nåt =)

när jag kom hem höll pelle på med maten. eller, han hade tänt grillen iaf :P
har fixat present till bobbo idag oxå. hon fyller år på onsdag men vi ska fira henne på söndag. hela 43 år blir tanten :P

imorrn ska jag nog hjälpa steffo å robin lite i lägenheten. är väl inte spec bra som bärhjälp för tillfället men jag får väl göra nåt annat. torka skåp eller nåt :P
annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. greja lite i trädgården kanske.. behövs verkligen! men det är ju så tråkigt. blommor å sånt är inte min grej!

går in i v24 imorrn ;) tiden börjar gå fort.. hitta en bra sida med bilder på hur bebisen ser ut vecka för vecka. enligt den sidan så ser min lilla bebis ut såhär:

han är inte så liten längre.. ca 600g å 30 cm ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0