klumpig

idag är jag lite gladare än igår =)
nu iaf, nyss va jag arg som ett bi! förstår inte va det är med mej.. jag är så jäkla klumpig! tappar allt jag tar i. skulle laga mat nyss.. tappa lök på golvet ett antal gånger, skar mej i nageln, tappa stekspaden på golvet två gånger. jag förstår inte.. det gjorde ju inte saken bättre att jag höll på å bränna handen av mej när jag skulle skölja stekspaden första gången heller.. den där kranen är livsfarlig! vattnet är ju jäkla varmt. å det glömmer ju jag jämt..
igår tappa jag ett rått ägg på golvet.. trodde jag skulle mörda pelle när han fråga varför jag måste va så klumpig. det kan väl för tusan inte jag veta!
nu är jag iaf på lite bättre humör, har nyss ätit yoghurt med banan å solroskärnor. lite mat gör mej alltid lite gladare :P

pelle är nere i källarn å grejar.. jag ska väl städa upp lite i köket. ser ut som en bomb har slagit ner! som vanligt när jag lagar mat =)
lite senare idag ska vi hem till pelles mamma å äta.. blir tydligen räksoppa. ska bli spännande!

jag längtar efter bebisen! har ju inte skrivit vad han ska heta här än.. men det är så många som vet nu så det spelar ingen roll längre. han ska heta Hannes =)
vi har ju lyckats komma överrens om hela namnet oxå.. Hannes Per Frans Tyllander.
min morfar heter Frans i andranamn för er som undrar va det kommer ifrån =)
lite orättvist att han får både pelles namn å efternamn.. men jag tror inte han vill hela magdalena i andranamn å pettersson är så tråkigt :P
för övrigt går tiden väldigt fort just nu.. är redan i v25! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0