kloto!

måste ju börja med å skriva grattis till norge =) helt rätt att dom vann! malena va dålig, hon förtjänade inte fler poäng. låten är så hemsk. usch å fy =)

idag har jag jobbat, sen blev det handling på willys. när vi kom hem laga jag mat å pelle greja lite med avloppet =) robban va här å satt lite kakel.. nu är väggarna klara, bara golvet kvar. kommer bli riktigt snyggt faktiskt! ska bli så skönt nät det är klart. jag börjar få lite problem med badkarlet, magen tar i när jag ska sätta mej ner :P

har även varit på teater idag. kommer tyvärr inte ihåg va den hette.. va väl sådär måste jag säga. syrran spela ett spöke som hette kloto =) haha!
efter teatern skjutsa vi hem kloto å sen blev det sibylla. va inte meningen att vi skulle äta skräpmat idag men vi va så jäkla hungriga!
när pelle skulle betala maten sa han i kassan "grattis, jag ser att du ska bli pappa" :P sen prata han lite å berätta att han hade två söner. när vi skulle gå sa han "det blir en kille, det syns på din mage"
en del påstår ju att magen blir olika beroende på om man väntar en tjej eller en kille. har väldigt svårt å tro att det blir nån skillnad.. iof är min mage en typisk "pojkmage" enligt det jag har läst.
vet ju att jag har en liten pojke i magen så det kanske stämmer. han på sibylla kunde ju iaf se ;)


såhär ser steffo ut när hon inte är utklädd till kloto :P


Kommentarer
Postat av: sofie

men sibylla e gott=) mmmm-... måste föreslå de som fin middag till min karl=) så jobbigt o äta på restaurang me 18 mån Alice =) heheh..ja visst e ja stooorrrr=) jobbigt som skrutt börjar de bli... men snart snart bara 12 veckor kvar idag=) imorrn e de bara 11 veckor o 6 dagar=) hahaha

2009-05-17 @ 21:48:46
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: steffo

gud va lika vi är magda, trodde de va du på bilden först! Men det va ju ja;) haha :D

2009-05-18 @ 20:33:28
Postat av: Anonym

steffo: hahah! är vi inte alls :P

2009-05-18 @ 22:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0