hoppas, hoppas, hoppas!

idag ska hon som är intresserad av affärn till banken, förhoppningsvis får hon reda på redan idag om hon får lån eller inte men det tror jag inte. hon ska lämna in nån budget å lite andra papper som dom vill ha.
så nu är det bara å hoppas att hon får lån! vet inte vart jag tar vägen annars..
är så jäkla trött på den här försäljningen! finns det bara oseriösa människor?
vet inte hur många som har sagt att dom vill köpa affärn, sen när det ska skrivas kontrakt så kommer det fram att nötterna inte har några pengar. hur tänker man då? att man ska få affärn gratis?
hon som är intresserad nu är verkligen seriös! därför ska jag döda hennes bankman om hon inte får lån..
börjar bli lite panik nu.. är ju faktiskt i v22. å tiden går fort..

jag sover inge bra på nätterna längre.. går upp å kissar flera gånger å drömmer konstiga saker. inatt drömde jag att vi fick lilla bebisen å efter några dagar uptäckte pelle att den va en tjej! vi hade tagit förgivet att det va en kille så vi hade inte ens kollat =) sen va vi på konsert å lämna bebisen själv hemma.. fy va hemskt! skulle jag aldrig kunna göra. på kvällen när jag skulle amma henne så gick det inte.. sen fick jag se att hon hade nåt på näsan. pelle hade satt i en piercing!
tror jag börjar bli störd på riktigt ;) 
undra va det beror på? kanske börjar bli nervös eller nåt :P


 



Kommentarer
Postat av: sofie

3 kommentarer har ja skickat som inte går fram nu får vi se om denna går=) uppdatering=)

2009-05-13 @ 19:26:43
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0