hej då buskar

daaaah! vilken jäkla natt! för det första hade jag väldigt svårt å somna.. sen vakna jag vid tre av att jag hade kramp i vaden. sen va det helt hopplöst å somna om! det spännde å kröp i benen så jag trodde jag skulle bli tokig.
vet inte hur länge jag låg vaken.. pelle vakna oxå. ok, jag väckte honom :P
trodde verkligen att jag skulle bli knäpp. va uppe å gick lite, drack mjölk, massera benen, tog ett lakan isf täcke.. inget hjälpte! när det hade släppt lite å jag trodde att jag skulle somna vakna lilla bebisen å börja sparka. då kunde jag absolut inte sova =)
har alltid legat på mage förut, somnar mycket lättare då.. men det går ju inte nu. så jag ligger där på rygg å stirrar i taket :P hoppas den här natten blir bättre!

idag har vi varit på kronhallen å handlat frukost. jag älskar färska frallor =)  mums!
när vi hade ätit blev det en sväng till cheapy. när vi stod i kassan å pelle skulle betala fråga han mej vart hans kort va. gissa om han blev glad när jag sa att det låg hemma? jag hade det igår å sen glömde jag lägga tillbaks det i hans plånbok. förlåt pelle :P
så det va bara å åka hem igen å hämta kortet, sen tillbaks å betala =) va inne på bergslagscenter oxå, köpte jord till pelles farmor så hon kan plantera sina blommor.
fick en glass av pelle oxå så han va nog inte så arg på mej trotts allt ;)

har varit en stund hos steffo idag oxå.. hjälpte henne å skura plåtar :P
när jag kom hem hade pelle gått lös i trädgårn.. hej då buskar =) han va inte riktigt klar så jag hjälpte honom lite.. kratta grenar å slippte buskar. blev så fint så =)
pelle har varit duktig å klippt gräset oxå.. så nu finns det ännu mer gräs som basse å katterna kan dra in =)
nu ska vi snart till stugan å grilla :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0