Gäsp

gud va jag är trött! somna i soffan förut.. det händer inte alls ofta. känner mej lite hängig, har ont i huvudet å känner mej allmänt seg.
brukar va ganska trött dom dagarna jag är ledig. vet inte om det beror på att jag slappnar av lite å då kommer tröttheten fram. när jag jobbar mycket hinner jag inte känna efter utan allt rullar bara på.

hitta inga leggings på stan, skräll! på H&M å kappahl va det helt slut å på lindex fanns det inga som min mage fick plats i. typiskt!
köpte iaf ett par andra byxor på H&M, nästan lite som mysbyxor fast snyggare.. med en stor mudd på magen. nice :P
blev även en mascara å en liten body till bebisen =)
jag som inte får handla en massa saker egentligen.. men men. gjort är gjort ;)

Bodyn som jag köpte idag :P

Body Blå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0