färskpotatis!

det är väldigt synd om mej just nu. är jämt trött, har ont å ryggen å ont i huvudet! inte alls kul..
men men, det är väl så det är =) stackars pelle som får stå ut med mina krämpor :P

idag sluta jag vid tre. det behövdes! är skönt å slippa stänga för en gångs skull.
när pelle kom hem gick vi till konsum å handla lite. köpte färskpotatis! fy tusan va gott :P så ikväll blir det kyckling, färskpotatis å grönpepparsås.
skulle kunna äta potatis varje dag. allt med potatis är gott :P

såg en spark på magen idag förresten. första gången jag har sett att han har sparkat =) pelle lyckades känna en spark igår oxå. händer inte spec ofta.. han slutar alltid sparka när pelle ska känna ;)
känns mycket mer i magen nu.. spec på kvällarna.

imorrn är ingen vanlig dag för det är bobbos födelsedag. hurra hurra hurra ;)


min lilla mamma <3

Kommentarer
Postat av: sofie

åh gott me potatis=) kul att han sparkar hårt nu=) de va samma när Alice lågi magen de tog jättelång tid innan robban fick känna spark=) ja köpte 2 par skor så nu har ja skoskav=) hahaha

2009-05-26 @ 20:27:23
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: sofie

ja tyvärr sväller fötterna o de lär ju dina oxå göra..mina e som klumpar på kvällarna.....de e inte bara roligt o va gravid ju=)

2009-05-26 @ 21:35:18
Postat av: sofie

fan för överaktiv blåsa säger ja..men ja har inte behövt gå upp på nätterna än så ja får väl vara glad=)

2009-05-27 @ 10:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0