arg

idag har jag varit arg typ hela dan.. vet inte riktigt varför. känns bara jobbigt att det aldrig löser sej med affärn..
va på dåligt humör redan när jag vakna å det blev inte direkt bättre när jag kom till jobbet.

tre kunder har frågat idag om jag är gravid=) kul att det börjar synas ordentligt.
är jättemånga som kollar på magen men dom vågar väl inte fråga..
är så kul för det syns verkligen att dom stirrar på min lilla bulle :P

börjar bli ganska trött på att jag inte har några kläder. finns ju inga roliga heller.. eller klänningar å så är väl inget problem. byxor är lite värre.. prova några mammabyxor i örebro men dom är ju så fula.
har ju kört med leggings hittils men alla är trasiga å det finns inga kvar på mammaavdelningen.. typsikt! hitta ett par på polarn å pyret men dom kosta nästan 400kr! det betalar jag inte för ett par leggings! inte en chans..
så jag får leta vidare tills jag hittar. får hoppas att dom får in nya på H&M snart.


Kommentarer
Postat av: sofie

ja men de e roligt=) kul att folk ser magen=)

2009-05-04 @ 21:51:46
URL: http://mam
Postat av: sofie

ja men de e roligt=) kul att folk ser magen=) Ja måste på tillväöxtultraljud för o se så bebben växer som den ska varför vet ja ej men men...varför löser sig inget me affären???trodde ni hade köpare på den???tråkigt att de ska va så,.. o tråkigt att de inte finns mammakläder... ja har ju fått allt ja så ja kan ju inte klaga=)

2009-05-04 @ 21:53:20
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: sofie

ja men de e roligt=) kul att folk ser magen=) Ja måste på tillväöxtultraljud för o se så bebben växer som den ska varför vet ja ej men men...varför löser sig inget me affären???trodde ni hade köpare på den???tråkigt att de ska va så,.. o tråkigt att de inte finns mammakläder... ja har ju fått allt ja så ja kan ju inte klaga=)

2009-05-04 @ 21:54:14
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0