ännu en söndag..

nyss kommit hem från en liten promenad med lilla vovven. va riktigt skönt å komma ut en stund.
tror att både jag å basse behöver träna upp vår kondition, vet inte vem som flåsar mest :P

tidigare idag har jag jobbat. va riktigt tråkigt, inte alls mycket folk. folk höll väl sej inne idag eftersom det inte va riktigt lika fint väder som det har varit tidigare.
efter jobbet åkte vi till kronhallen å handla lite mat, sen åkte vi hem å käka tacos som blev över igår =)
har faktiskt varit riktigt duktiga idag, pelle har städat å jag har lagat mat. blev en kycklinggryta å en pastasallad.
salladen ska vi äta ikväll å det som blir över blir matlåda tills imorrn. kycklinggrytan blir några matlådor till veckan =)
är faktiskt ett ganka bra upplägg. blir bara irriterad om pelle är med i köket, tycker att han mest är ivägen. därför är det bättre att han luffsar runt här med dammsugaren :P hatar nämligen å städa, finns inge tråkigare!

nu blir det lite mat å sen ska det spelas bingolotto =)

Kommentarer
Postat av: sofie

gud va roligt me bingolotto=) pensionärsvarning hahaha... men ack så kul de e =)

Smart o göra storkok o ha ngra lådor till veckan ja gjorde ofta de innan Alice kom nu e ja faktiskt inte alls så ambitiös me maten tyvär... men allt som ja tycker e jättegott kan ju inte lillfisen äta typ kött tuggar hon sen spottar ut för de blir för mkt..men kyckling älskar hon=)hatar oxå o städa de får min man sköta=) hehehe...

2009-05-03 @ 19:52:56
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: sofie

ja jag hoppas verkligen...när de mesta handlar om ekonomi o akassor o skit så e de fan bara o vänta ut..men vi ska väl klara detta oxå så illa ställt e de inte som de har vart i våra liv=)tack för omtanken=)

2009-05-03 @ 22:11:52
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0