tröttnat..

har faktiskt tröttnat lite på bloggen, vilket ni säkert har märkt =)
är väl mest för att jag inte har så mycket å skriva..
idag har jag iaf jobbat å sen har vi varit å handlat en massa mat, både på lidl å willys. jag kunde som vanligt inte hålla mej från å köpa en massa godis. pelle klagar som vanligt, men det är bara för att han äter upp allt som jag köper. blir så sugen när jag går i affären men när jag kommer hem är jag inte alls sugen. då hamnar allt i pelles mage ;)

igår va vi i örebro. va te axfood å handla godis å dricka till affärn. sen blev det lite shopping på marieberg. självklart på min favoritaffär, gina tricot. behöver jag tillägga att pelle hatar den affären? =)
stackarn fick gå runt i affärn å bära allt som skulle prövas, sen följa med mej till provhytten för at vara smakråd å sen betala i kassan :P inte lätt å va pelle alla gånger! blev iaf en långa tröjor som jag kan ha till leggings. den ena lite mer festlig =)
men jag måste faktiskt ha massa nya kläder.. använder ju oftast jeans annars men det kan jag glömma nu! nu är det tröjor å leggings som gäller =)
bebisen växer å det börjar synas på magen.. om allt går som det ska kommer h*n i september :P är just nu i v16, tycker veckorna går sååå långsamt. vill att det ska vara september nu =)

nu blir det nog en promenad med basse. sen ska vi laga mat. blir lax, egen klyftpotatis, romsås å sallad. smaskens!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja me.Hoppas sommaren går fort:)

Såg en fin jeanstunika på Kappahl. Skulle passa dig.

Mammabyxor?

Kram :)

2009-03-29 @ 16:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0