tillbaks!

har inte uppdaterat på typ en vecka, han helt enkelt inte haft nåt att skriva.
vet iof inte om jag har det nu heller men jag tänkte iaf försöka =)
tro det eller ej men jag har faktiskt varit ledig heeela helgen. skönt skönt!
igår blev det stan med frukost på kulan, inga fel! sen blev det lite shopping. lyckades få pelle å köpa en tröja :P han uppskattar inte shopping. kan ej förstå varför =)
efter stan blev det långpromenad med jenny å hundarna. känns att det va ett tag sen jag gick en riktigt långpromenad..  märktes på basse oxå. stackarn  va helt slut när vi kom hem.

lite senare på dan blev det en tur till godishuset med mamma å kim. va läängesen jag va där. därför va jag tvungen å köpa en superstor påse. vi åt nog inte ens en sjättedel igår :P så det finns ganska mycket kvar!

nu ska jag kolla klart på vasaloppet, sen blir det affärn. idag ska det lagas fiskgratäng å kycklinggryta. matlådor ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0