en timme mindre..

vem har kommit på att man ska ställa om klockan å krångla? blir ju bara nervös att man ska göra fel. tycker det är onödigt..
kom iaf i tid till jobbet idag, va jättenervös när jag gick å la mej igår.. kolla på mobilen flera gånger för att va säker på att jag hade gjort rätt. blev förvirrad när jag kom ner i köket imorrse.. den klockan gick ju fel. eller egentligen så gick den ju rätt. eller det beror ju på hur man ser det.. den gick rätt igår iaf. min hjärna klarar inte av sånt där krångel =)

efter jobbet åkte jag bara hem å hämta pelle sen åkte vi till bråten å hämta hans pappa. hade ingen ved kvar så det blev en tur till stugan för att fylla på förrådet.
har aldrig varit där förut.. så det va kul å se hur det såg ut. får väl åka dit i sommar å sola lite =)

när vi kom hem ringde syrran å fråga om vi var hemma, hon ville dock inte tala om varför hon undra. efter en liten stund stod hon här i dörren med en påse muffins. tack steffo! du är så gullig så ;)
hon va ute å övningskörde med pappa.. att han vågar! iof så har han kört med mej så han är väl härdad =)

nu ska jag snart laga lite mat å pelle ska bära in all ved. om han lyckas slita sej från sitt tvspel..
det där får han allt sluta med sen när han blir pappa, han måste ju föregå med gott exempel! kan ju inte sitta där framför tvn å slöa.. då blir det andra bullar! =)




Pelle? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0