varmt!

idag kan man inte klaga på vädret! skönt att jag fick gå hem lite tidigare idag iaf.
gick hem med basse från jobbet, det gick inte spec fort. när vi va vid salladsbaren la hon sej ner under ett träd, hon tyckte tydligen att det räckte där =)
pelle håller på å sätter in en AC i sovrummet, kommer nog behövas. blir sjukt varmt där uppe! nu är han iväg å fixar rör eller nåt.. tror han börjar bli lite irriterad på det där nu. bäst jag är snäll ;)

sitter å väntar på att grillen ska bli klar, blir korv å bröd till kvällsmat :P

imorrn jobbar jag hela dan, känns tråkigt när det är så fint väder. men men.. är iaf ledig på lördag, ska försöka få med pelle till stranden. måste ju passa på å bada lite =)
på kvällen kommer mamma å robban hit å grillar.. blir nog trevligt, sålänge dom där nötterna håller sej borta från whiskey.. å det ska jag se till att dom gör :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0