väldigt varmt..

gud va varmt det är! ska ju inte klaga nu när värmen har kommit men det blir lite jobbigt.
kan ju inte ligga å sola eftersom jag är rädd för att få pigmentfläckar å så har jag läst att det inte är bra å ligga med magen i solen. kan bli för varmt för bebisen..
kan ju ligga i skuggan men jag har ingen lust å springa runt på en offentlig strand med magen i vädret =) får åka till stugan å bada ist..

nu ska jag snart hänga en tvätt å sen ska vi åka in till örebro. har absolut ingen lust men det är väl lika bra. hinner ju nästan aldrig eftersom jag jobbar till sju nästan varje dag å efter den här helgen jobbar jag tre helger i rad =/

jag bli så trött på mej själv! varför läser jag den där jäkla bloggen? blir ju bara irriterad..
är väl en typisk tjejgrej.. kan inte låta bli :P
mamma brukar oxå läsa ibland.. hon blir oxå irriterad men kan inte heller låta bli.
för nån dag sen sa mamma "va fan, vem tror hon att hon är? heliga birgitta eller?"
hahahahahahahah! jag skrattar fortfarande :P ja mamma, hon tror tydligen det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0