till bebis..

idag har det varit riktigt jobbigt väder. frös som en tok när jag gick till jobbet..
kan väl bestämma sej.. antingen är det regn eller så är det sol =)
syrran kom ner till affärn efter skolan.. hon lyckades känna en spark från bebisen ;) stackars bobbo som har försökt känna men då har han inte haft nån lust.. går bara å känna när han själv vill :P ibland sparkar han när man buttar lite på magen å ibland inte. han gör som han vill =)

mamma kom ner till affärn idag så jag sluta vid halv fem. syrran å jag tog en liten tur till lilla W. har ju inte varit där förut! inte snällt av mej.. hon är ju inne hos oss varje dag :P
hon hade iaf hur mycket fint som helst! köpte tre små bodysar :P
brukar va inne på hennes hemsida ibland å där har jag hittat en kostym som jag tror att bebis ska ha på dopet. kolla på den idag å fy tusan va söt den va! hade lust å köpa den nu men det går ju inte..
det är iaf byxor, skjorta, väst å fluga i ett. så jäkla sött! blir nog den eller iaf nåt liknande på dopet.. tycker inte han ska ha nån fånig klänning =)

sen har pelle å jag varit till skranta färg å kollat på bård till bebisrummet. fanns en hel del söta men ingen jag direkt fastna för.. så det är bara å kika vidare =)
har funderat en hel del på det där med skötbord oxå.. ska ha ett man kan fälla ihop på övervåningen å till badrummet i källarn blir det ett som står på golvet. vet precis hur jag vill att det ska se ut så vi har pratat om å göra ett själva :P

nu är det inte långt kvar till kryssningen.. vi åker på söndag =) ska bli skönt å komma bort några dagar!
synd bara att det inte har löst sej med affärn.. hade varit skönt om det va klart. men men, det är som det är! finns ju en liiiiten möjlighet att det kan lösa sej ganska snart iaf. hoppas, hoppas, hoppas!


köpt på Lilla W =) kika in på hennes hemsida www.lillaw.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0