solat å badat

idag har vi varit på stranden med mamma, robban, syrran å robin =)
va faktiskt skönt å bada även om det va jäkligt kallt!
vågar ju inte va för mycket i solen därför kommer jag nog va blekast i stan denna sommar, men jag sola med en handduk på magen så lite färg har jag nog fått på resten av kroppen iaf =)
dom som låg bredvid oss hade två små bebisar, så jäkla söta va dom! den ena kan inte ha varit spec gammal.. längtar tills våran lilla bebis kommer! han kommer va världens sötaste ;)

köpte babyskydd till bebisen igår, så nu kommer han åka säkert i bilen =)
va inne på babyproffsen för å kolla på olika modeller.. finns ju ganska många men vi fastna för en Brio, va faktiskt väldigt smidig. en del är så stora å klumpiga..
jag blev ju naturligtvis ivrig å ville köpa en direkt men jag sa ingenting för pelle brukar ju vilja fundera på såna där saker innan han bestämmer sej =) å med tanke på att vi precis innan hade varit å köpt en massa grejer till badrummet för några tusen som han betalat å att jag inte hade nån plånbok med mej våga jag inte säga nåt =)
gissa om jag blev förvånad när han sa "antar att du vill köpa den på en gång så spring ut å hämta min plånbok"
lovar att jag skynda mej så att han inte skulle hinna ångra se :P haha!

kolla på skötbord på ikea oxå.. så nu har vi lite å fundera på!



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA...MAN KAN KANSKE SÄGA HEJ TJOCKIS OM MAN E NÄRA VÄNNER. DÅ TAR INTE JA ILLA UPP MEN ALLA E VI OLIKA.. MAN SÄGER INTE SÅ TILL NGN MAN INTE E BRA KOMPIS ME... OJ CAPS=) Jo de närmar sig rejält de e ju bara 5 veckor o 5 dagar kvar o Alice ska ju va ledig i 4 veckor från dagis så de kommer bara säga tjoff så har ja bebis i famnen=) hur e de för dig i värmen????

2009-06-29 @ 21:28:04
Postat av: sofie

mitt namn försvann...de va ja som skicka förra.

2009-06-29 @ 21:28:44
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0