regn å regn

måste det regna hela tiden? vill ju va ute i solen nu när jag är ledig!
har nyss kommit hem från en liten åktur. va först till Ö&B å sen till maxi i kristinehamn. pelle va på jakt efter en grästrimmer å han hitta faktiskt en på maxi. så nu vet vi va han kommer leka med i sommar :P
gick in på loppisen här nere vid salladsbaren innan vi åkte hem.. gud va grejer dom har! men jag tror inte ens jag skulle vilja ha nåt om jag fick det gratis! köper folk verkligen lakan å sånt på loppis? usch va äckligt!
har faktiskt köpt en väska på en loppis en gång.. men den hängder fortfarande i hallen, oanvänd :P

vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. tycker det är så tråkigt å bara sitta å dega, vill hitta på nåt.
tyvärr så håller inte pelle med mej. han älskar regniga dagar när han bara kan sitta inne å spela tv-spel =)

hade hoppats på att ikea skulle ha öppet idag, vill dit å kolla på ett skötbord jag har sett på hemsidan. börjar bli dags å köpa sånt där snart..
måste ha en bilbarnstol oxå, vilket verkar va en djungel.
dom ringde från barnvagnen i torsdags förresten, våran vagn har kommit. så nu står den där å väntar tills det är dags att hämta hem den =) garantin börjar gälla den dan man hämtar vagnen därför är det ju dumt å hämta den för tidigt.. får se hur länge jag orkar vänta :P
dom sa i affären att vi kan vänta tills bebisen är född om vi vill men det klarar jag inte. vill ju ha hem den innan så jag kan provköra :P

Kommentarer
Postat av: sofie

du kan få en babyskydd av mig=)ha har 3 =)

2009-06-20 @ 22:46:35
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0