presenter

vilket underbart väder vi har haft idag! va ganska lugnt i affärn, va väl ingen som ville ge sej ut på stan..
är så tråkigt när det bara regnar å regnar!
jobba till lite efter fyra idag.. sen va pelle å jag nere på stan. köpte present till syrran som fyller år på tisdag. är så svårt å komma på nåt! men jag hoppas det blir bra iaf =)
köpte oxå present till pelles bror patrik, han tog studenten i onsdags så imorrn blir det fest :P måste väl säga att presenten till honom inte känns helt 100.. men va tusan ska man köpa till en kille som tar studenten? presentkort eller pengar känns väldigt tråkigt å ett smycke passar lixom inte till honom. men men, det får duga! vi har ju köpt nåt iaf :P
tur för pelle att han har mej iaf.. vill inte veta va han hade köpt om han hade fått välja helt själv. antagligen nåt väldigt konstigt.. =) en jul köpte han presenter till sina syskon på prix. sån där box med deo å grejer.. å inte nog med att det va ganska tråkiga julklapar.. han köpte fel så patrik fick tjejdoft! herregud säger jag bara :P hade jag varit ihop med honom då hade jag skämts ihjäl! iof hade det aldrig hänt för jag hade inte gått med på å köpa nån jäkla deo på prix!
pelle är som han är.. han är inte riktigt med i matchen alla gånger :P men men, han är gullig ändå ;)

nu ska vi kolla på talang å käka chips å dipp ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0