örebro

kolla faktiskt lite på fotbollen förut när vi hade ätit. trodde ju inte att sverige skulle ha en chans när dom låg under så tidigt, men dom kom igen!
är så spännande när det avgörs på straffar, blir så nervös =) synd att det va så nära.. hade varit skönt om dom hade slagit dom där jäklarna. fan va jag strörde mej på deras målvakt, vilken fjant!

imorrn är jag ledig så vi ska åka in till örebro en sväng å kolla på lite grejer till badrummet. blir nog en sväng till ikea å babyproffsen oxå, ska kolla på skötbord å babyskydd =)
idag har lilla bebisen varit väldigt aktiv. ser så roligt ut när han härjar runt, hela magen rör sej :P

igår va det en kund som kolla på mej å sa "va har hänt med dej? har du svalt en fotboll?" Ja, absolut! jävla tönt! jag hatar såna där kommentarer.. spec när jag är på dåligt humör, snart kommer nån råka illa ut :P
börjar förstå vad folk som säger att det är jobbigt med alla kommentarer man får när man är gravid menar. vet inte hur många gånger om dagen folk frågar å pratar om min mage..
vet inte hur många som har sagt "å stackars dej som ska gå sådär hela sommarn, det kommer bli jobbigt för dej i värmen. du kunde inte ha planerat lite bättre? hehe"
det kanske inte är så lätt att planera alla gånger.. ibland blir det bara som det blir =)


Kommentarer
Postat av: sofie

håller me dig grannen tjatar jämt om hur jobbigt de e ... för mig då allså=) men va fan som du skrev allt går inte att planera..ja hade inga planer på att de skulle ta sig på 1 litet "försök"... Bara för att du inte vill ha dumma kommentarer måste ja säga ngt dumt till dig nästa gång ja e inne hahaha,...ne ja skoja de e klart ja inte ska=)

2009-06-26 @ 22:34:47
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0