naken?

jag blir galen! har ingen aning om vad jag ska ha på mej ikväll.
mamma hade med en vit klänning till affärn förut som hon tyckte jag skulle ha ikväll. jösses säger jag bara! jag såg ut som världens största maräng! så den ska jag absolut inte ha.
just nu är det inge roligt med kläder.. känner mej bara som en stor klump vad jag än tar på mej =/
får väl helt enkelt gå naken eftersom det inte finns några kläder som passar min stora kropp! =)
är ju självklart mysigt å se att magen växer.. men det är inte lika mysigt när kläderna ska på. men det är väl lika bra å vänja sej.. kommer ju inte bli mindre direkt =)

nu ska jag tycka synd om mej själv en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0