lilla hjärtat

idag har jag å pelle varit hos barnmorskan. jag va jättenervös som vanligt =)
men det gick hur bra som helst! har dåligt järnvärde bara så jag ska börja äta två tabletter om dan isf en. hoppas det hjälper! förklarar ju iaf varför jag fotfarande är så trött.
alla andra prover såg bra ut iaf, alltid skönt å höra! hon mätte livmodern oxå å den är 24cm vilket tydligen är helt normalt.
sen fick vi lyssna på hjärtljud.. skönt å höra hans lilla hjärta =) det slog 149 slag per minut vilket oxå är precis som det ska. skönt å veta att han mår bra där inne :P

nu ska jag dit igen den 22:a å kolla alla prover, mäta livmodern å lyssna på lilla hjärtat igen =)
blir fler å fler besök nu.. var tredje vecka å sen efter v31 är det varannan vecka.
nästa vecka börjar föräldrakursen oxå, ska bli kul! spännande å se om man känner igen nån. det borde man ju göra.. karlskoga är ju inte spec stort =)

nu ska jag gå till konsum å handla lite frukt, juice å kattmat. får väl se om det slinker ner nån choklad eller nåt oxå ;)

Kommentarer
Postat av: Bobbo

En liten glassbulle kanske!!!!

Nej de finns ju inte på Konsum:)

Kram

2009-06-02 @ 21:26:11
Postat av: Malla

Bobbo: nä, det fanns inte :( så jag köpte jordnötter å päronsplitt istället :P mums!

2009-06-03 @ 19:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0