klippt

mitt inlägg igår blev inte spec positivt.. vissa dagar är jag bara så trött på allt! ska försöka va lite gladare idag =) är ju inge kul å bara läsa om massa gnäll..

idag har jag jobbat en liten stund.. va inte spec mycket folk. iof inte så konstigt eftersom allt på stan va stängt. kom några kunder iaf =)
efter jobbat åkte vi till willys å handla lite mat, sen hem å hängde tvätt.
va tänkt att jag skulle packa sen men jag hade ingen lust.. vet ändå inte vad jag ska ha med mej. fastna framför datorn ist, som vanligt :P
efter en stund ringde syrran så jag å basse tog en liten promenad hem till henne. väl där fick hon sätta saxen i mitt hår.. va riktigt slitet nu så det behövdes. hon tog bort en rejäl bit.. mer än jag trodde faktiskt. men det blev nog bra!
måste färga håret snart oxå, men jag vet inte riktigt vilken färg. på ett sätt vill jag ha lite ljusare men samtidigt trivs jag ganska bra i mörkt. får väl fundera ett tag till.

imorrn åker vi som sagt. börjar redan bli lite nervös.. blir jag alltid när jag ska lämna bort min älskade lilla hund. vet att det går över bara vi har åkt men det är inte kul. iof vet jag ju att hon har det bra hos syrran, men ändå.. hon saknar ju mej :P
nu ska jag nog hoppa in i duschen.. eller hoppa å hoppa.. dundra ner i badkaret rättare sagt =) skönt att badrummet i källarn börjar bli klart. fint blir det oxå! ska lägga in en bild nån dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0