jäkla jour!

nu har pelle åkt till örebro =/ som vanligt är det korvbrödsbagarn som krånglar, lovar att pelle inte gillar det stället =) sist han va där fick han iaf med sej några påsar korvbröd, hoppas han får det idag oxå :P
så ikväll får jag väl gå å lägga mej sälv.. är ju inge roligt! kom nyss på att jag aldrig har sovit själv i det här huset, vill inte göra det heller. gillar inte å sova själv.
bara å hoppas att det inte tar allt för lång tid.. ska sitta uppe så länge som möjligt :P

jag vill ha semester! vill oxå ha ett normalt jobb där man har rätt till semester. tänk va skönt å va ledig i fyra hela veckor.. vilken dröm =)
nu är det bara å hoppas, hoppas, å hoppas att det löser sej med affärn! men det känns ganska hopplöst.. börjar bli liiite panik nu. min mage växer så det knakar å jag kommer inte kunna jobba hur länge som helst.
men det är väl som alla säger "nångång löser det sej"
frågan är bara när å hur?

nu ska jag ta en glass. det är jag värd :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0