fredag..

skönt att det äntligen är fredag.. tyvärr fick vi inget besked. som vanligt! jag förstår inte.. varför är det så himla svårt att bara ringa när man har lovat?
är så trött på det här nu! vi har verkligen gett den här människan ett antal chanser å hon kan inte ens höra av sej som hon har lovat! det är så jäkla dålig stil!
men det är väl som jag å mamma säger, vi är för dumma helt enkel. lönar sej tydligen inte å va snäll mot folk. man ska tydligen va elak å självisk!

imorrn ska jag iaf jobba sen måste vi städa å packa tills på söndag. har ingen aning om vad jag ska ha med mej. är ingen idé å fråga pelle heller.. han slänger väl ner ett par jeans å några tröjor fem minuter innan vi åker =)
på ett sätt ska det bli skönt å komma bort lite.. men å andra sidan känns det jobbigt att vi inte vet nåt om affärn än.. det är bara 103 dagar kvar till BF. det ser verkligen inte bra ut, ser ingen lösning på det här. det kommer gå åt skogen helt enkelt! 
vet att det inte hjälper nu men tänk om min åsikt hade räknats för nästan fyra år sen. då hade vi inte haft den här affärn nu! jag hade antagligen gjort nåt betydligt roligare under dessa år.. blir så arg när jag tänker på det! jag ville verkligen inte, jag hade ett jobb som jag trivdes jättebra med. men det hade tydligen ingen betydelse..
ångrar att jag inte vägrade.. eller det va ju iof det jag försökte med men det hjälpte ju inte.
det kokar i mej när jag tänker på att hans jävla idé har ställt till ett helvete för mej!

men men, skit samma! det går inte att göra ogjort! tyvärr!
det är väl som folk säger.. "allt löser sej" frågan är bara på vilket sätt..
om det inte hade varit för dom där jävla idioterna från norrköping.. fadde å hans förbannade kompisar hade det här antagligen varit löst nu.. han är verkligen en människa jag utan att tveka skulle kunna skjuta skallen av. vilket jävla svin!

ja, jag är lite upprörd. är så förbannat trött på det här nu!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Håller fullständigt med dig min kära dotter.

Men som sagt altt löser sig säkert. Frågan är bara hur????????????

2009-06-06 @ 17:09:22
Postat av: Malla

Bobbo: ja, jag förstår det. usch, den där affärn blir vår död! =) ja du, på nåt sätt gör det väl det..

2009-06-06 @ 18:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0