föräldrakurs

idag har jag varit ledig. sov faktiskt till tio =)
åkte ner till stan en sväng när jag gjort mej iordning för att köpa järntabletter. dom är ganska dyra dom där små sakerna.. en ask kostar 136kr å den räcker i 25 dagar.
ska till BM på måndag så då får vi se om mitt järnvärde är bättre, bara å hoppas!
hälsa på mamma i affärn en sväng innan jag åkte till kronhallen å handla lite mat. när jag kom hem plocka jag i diskmaskinen å laga lite mat =)

har varit på föräldrakurs idag oxå, kolla på film om förlossning. upptäckte att jag faktiskt inte vet så mycket som jag trott :P man lär sej en hel del på dom där kurserna, mycket man inte tänker på.
börjar bli mer å mer nervös inför förlossningen.. är inte rädd för att det ska göra ont, det kommer det ju garanterat göra =) är väl mest orolig för att nåt ska gå fel.
men så ska man väl inte tänka, bara å hoppas på att allt går bra! =)

idag har lilla bebisen varit väldigt aktiv.. han härjar för fullt där inne :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0