kryssning & föräldragrupp

tänkte att jag skulle skriva lite om kryssningen idag ist, va ju tänkt att jag skulle göra det sist =)
det va iaf jättekul. pelle hade ju lyxat till det lite å beställt lyxhytt :P så det va lite skilland mot hytterna på cinderella. hytten låg iaf i en spec korridor som bara hade finare hytter.. i slutet av korridoren fanns ett rum där man kunde låna tidningar, basta å fika gratis =)
i hytten fanns det platt tv, dvd, xbox å en mini-bar som va gratis. fanns öl, champagne å dricka som dom även fyllde på när det va slut :P inte dåligt!
åt buffé båda kvällarna, fy tusan va mätt jag blev! va ju tvungen å smaka på allt :P frukost fick vi äta i en spec restaurang där bara vi som hade lyxhytter fick äta ;) fick champagne om man ville, jag drack såklart inget men pelle tog allt ett glas :P fanns det vanliga som brukar finnas på hotellfrukost men oxå rökt lax, ägghalvor med räkor, jordgubbar, choklad å massa andra goda grejer. gick även att beställa varmrätt, pelle tog nån tallrik med äggröra, korv, bacon, brunabönor å lite annat =) en rejäl frukost med andra ord :P

första kvällen hyrde vi en film som vi kolla på i hytten å andra kvällen va vi på bio =)
blev ju oxå lite shopping i helsingfors.. pelle köpte ett par jeansshorts. annars blev det bara kläder till bebisen :P hitta ingenting till mej.. är roligare å handla till bebisen =)
handla inte mycket på båten heller.. känns onödigt å bara köpa en massa godis. pelle köpte iaf en parfym å jag köpte en mascara. när vi skulle gå till kassan såg jag en parfym som jag va tvungen å lukta på. den lukta så jäkla gott! men den kosta 551kr =/
kunde inte sluta tänka på den där parfymen när vi kom till hytten så jag gick ner å köpte den. så nu är jag fattig tills nästa lön. men det får det va värd :P
en riktigt lyckad kryssning med andra ord =) tack per <3

idag har jag jobbat å sen har vi varit på föräldrakurs. skulle varit sex par men ett par hade ringt återbud å fyra kom inte, så det va vi å ett par till. hoppas dom andra kommer nästa gång =)
då ska vi kolla på film om förlossningar.. blir intressant :P
har börjat tänka mer å mer på förlossningen.. veckorna går ju ganska snabbt så vi är snart där :P är inte alls rädd för smärtan, är mest orolig för att nåt ska gå fel.. eller att pelle ska svimma =) det skulle inte förvåna mej :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken mysig kryssning.

Den är du verkligen värd!!!

Tycker du är enastående med allt "skit" som aldrig löser sig!!!

Kram :)

2009-06-12 @ 10:42:22
Postat av: Malla

Mamma: ja, jag va väl det :)

det är du oxå! helt sjukt att ingen av oss har hamnat på psyket!

Kram*

2009-06-12 @ 20:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0