fest

va som sagt på studentfest igår. nina hade gjort hur mycket mat som helst, som vanligt =) gott va det iaf!
satt faktiskt ute hela kvällen.. trodde jag skulle dö när nina skicka sms å skrev att vi skulle sitta ute men det gick faktiskt bra. va inte så kallt som jag trodde.
kom hem lite efter tolv så jag va helt slut när klockan ringde imorrse. orkar inte va uppe så sent längre =)'
höll inte på å ta mej ur sängen för att jag har så jäkla ont i ryggen! vet inte vart det ska sluta, blir bara värre å värre.

idag har jag jobbat. pelle har faktiskt varit med i affärn hela dan =)
sen blev det willys å sen hem å käka mackor :P
hann bara va hemma en liten stund innan mamma å syrran kom å hämta mej. åkte först till skokanonen å öb, sen till mc donalds å käka glass, sen en sväng till syrran å sist till lidl =) trevligt trevligt!

nu har vi nyss ätit mat.. blev potatis, grillspett, sallad å pepparsås. mums mums :P
ska spela bingolotto ikväll, trodde det börja klockan sju men det va tydligen fel.. så nu sitter vi å väntar på att klockan ska bli åtta =) tror det blir en duscha innan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0