elefant?

ibland tror jag nästan att jag har förvandlats, till en elefant.
känner mej så fruktansvärt osmidig för tillfället! hur ska det bli sen?
har redan problem med att sätta på mej strumpor, magen tar lixom emot,

blir så trött på folk oxå. tydligen får man säga vad man vill till nån som är gravid.
idag fick jag höra "hej tjockis" från en kund.
jag förstår att människan försökte va lite rolig med tanke på att det är uppenbart att jag är gravid, men ändå. jag tycker inte att man säger så. 
för nån dag sen sa en annan kund "men gud, har du två där inne"
såna kommentarer gör inte att jag känner mej mindre stor å klumpig.

men trots allt så är jag faktiskt stolt över min mage! även om den är ivägen lite då å då =)
den är ju faktiskt stor för att det växer en liten bebis där inne.. å för att han är sugen på choklad titt som tätt. klart han ska få choklad när han vill :P

Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: Bobbo

Ja!!

Å glass. De tycker han om :)

Men tycker faktist det är dags att han hälsar på mormor oxå:) :)

2009-06-16 @ 10:27:36
Postat av: Malla

Bobbo: ja, han tycker om glass! allt som är onyttigt :P

ja, men han verkar envis. du kanske får vänta tills han kommer ut =)

2009-06-16 @ 21:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0