BM

va hos barnmorskan före jobbet idag, gjorde precis samma saker som sist jag va där.
proverna hon tog såg jättebra ut å mitt järnvärde hade ökat från 103 till 109 =) det är ju fortfarande lågt men det har iaf blivit bättre av att ta två tabletter om dan. bra bra!
hon blev förvånad när hon mätte magen.. hade ökat 5cm på knappt tre veckor :P
brukar tydligen ha samma mått som den veckan man är i, precis så va det sist jag va där. då va SF-måttet 24cm i v24.
nu va det helt plötsligt 29cm i vecka 27 =) så nu ligger jag lite över kurvan..
ska bli spännande å se va det är nästa gång :P

sluta lite tidigare idag, mamma tyckte tydligen att hon skulle stänga =)
gick till konsum å handla när jag kom hem å sen börja jag med maten, blev färskpotatis, fiskpanetter, morötter, ärtor å fisksås. en av mina favoriträtter :P
pelle fick jobba över lite idag å så har han jour från å med idag.. hoppas verkligen att han slipper åka nånstans. iof får han ju pengar då men det är ju inte spec kul å bli väckt mitt i natten.

nu ska jag duscha, mina fötter luktar inte gott ;)

 jag vill ha min bebis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0