stackars pelle..

pelle fick nyss åka till lidl i örebro å jobba lite. ringde en kille från karlstad som har jour å fråga om han kunde tänka sej att åka. inte så kul kanske men han får bra pengar. vilket vi verkligen behöver =)
vet inte riktigt hur det ska bli med allt.. är så trött på allt krångel med pengar! tur iaf att pelle tjänar rätt bra, annars vore det riktigt illa!

idag har jag jobbat hela dan, det va inte alls roligt. imorrn får jag iaf gå hem lite tidigare.. sen jobbar jag själv fredag, lördag å söndag.
skönt att mamma får semester på måndag, blir vi lite lediga iaf.

nu ska jag hänga pelles arbetskläder, duscha å sen blir det nog lyxfällan å lite choklad :P

denna väntar på mej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0