semester?

jaha, då har man semester :p
eller mamma har från lasarettet, det innebär att hon kan jobba lite i affärn så att jag får va ledig nån dag iaf =)
så vi har semester, men egentligen så har vi ingen semester alls.
en sak är iaf säker, kommer aldrig mer i hela mitt liv ha ett eget företag! inte en chans.
pelle sa en bra sak förut, han sa att om han börjar jobba i norge så kan jag va hemmafru resten av mitt liv. jaaa! det bästa jag har hört på länge :P åk till norge imorrn för tusan!
han kan bo hos sin mormor, perfekt!

har varit en lång dag på jobbet idag, har varit sur typ hela dan. vet inte riktigt varför.. vissa dagar blir bara så. kände direkt när jag vakna att det skulle bli en sån dag..
när tusen miljoner kunder hade sagt "det droppar där ute, vet du det?" va det så jäkla nära att jag satt upp en lapp å skrev: "vi vet att den förbannande jävla acn droppar, använd andra ingången om ni dör av lite vatten era jävla puckon"
självklart så gjorde jag inte det, men det va nära!
man ska inte stå i en affär när man är så grinig som jag är just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0