så trött, så trött

sov som en påse nötter i natt, vakna lite efter tre å kunde verkligen inte somna om.
börjar jag fundera så är det helt hopplöst å försöka sova.. tillslut gav jag upp å gick ut på altan en stund =)
när jag gick upp å la mej igen försökte jag krypa in under pelles täcke, men det jäkeln bara vände sej om å butta bort mej. snacka om dålig stil :P

va ledig på förmiddag idag, eller ledig å ledig.. fick åka ner en sväng till affärn iaf, va krångel med banken.
när det hade löst sej åkte jag hem å gick en promenad med basse, sen la jag mej i soffan tills det va dags att åka till jobbet igen =)

imorrn jobbar jag själv hela dagen. mamma å robban är i stugan å latar sej :P

Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0