rusta & ikea

blev en sväng till örebro efter jobbet idag.
åkte först till rusta där vi köpte en matta till badrummet, tyvärr inte rosa =/ men men, pelle va på så dåligt humör så jag lät honom välja. orkar inte med honom när han är sådär =)
åkte vidare till ikea där vi köpte skötbord å lite saker till det.. bla sån där grej man blåser upp å lägger på skötbordet =)
blev oxå lite smågrejer till badrummet, handdukar å sånt.

har skurat golvet där nere igen så nu väntar vi på att det ska torka så vi kan lägga på mattan å sätta upp krokar till handdukar. sen ska jag duscha där nere för första gången =)
pelle gjorde det när jag va på jobbet, tycker faktiskt att det va lite taskigt av honom. jag ville ju va först :P

hade tänkt att vi skulle sätta ihop skötbordet idag oxå men det hinner vi nog inte. pelle ska ju se mythbusters kl nio =/ det är så jäkla dåligt! fattar inte att han alltid ska kolla på den där skiten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0