posttjuvar!

idag fick vi reda på varför vi inte har fått nån post den här veckan. är tydligen några förbannade snorungar som har roat sej med att tömma alla postlådor på våran gata.
jag blir så arg! det är så jäkla onödigt..
idag va den en granne som fick tag på dom, skitungarna hade en massa post under tröjan.
jag som har beställt kläder från internet som skulle komma idag eller igår.. bara å hoppas att dom kommer imorrn. är kläder till lilla bebisen som jag redan har betalat =/
ska till BM kl tio imorrn, lovar att jag ska skynda mej hem å bevaka postlådorna sen. bäst för dom att dom inte kommer..
ungarna är tydligen sex år ungefär. hallå! sex år? har dom inga föräldrar? tragiskt.

märks att PIP börja idag, har sålt hur mycket cigaretter som helst! tyvärr hade jag inte en tanke på det när jag beställde tobak sist, så vissa sorter är redan slut =/ det är inte alls bra!

Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0